Duktig man kan vara

Jag känner mig så duktig. Har precis blivit klar med en uppsatts om broar (en väldigt gammal en). Men som sagt, nu är den klar och det var ju bra. Har till och med skrivit ut den :) Dedu! Så nu sitter jag bara och njuter av låten längre ner och tänker på min pojkvän. Önskar att jag låg i hans varma famn nu och bara var. OCH är inte det något av det finaste och mysigaste som finns, enligt mig, så vet jag inte vad. Han är det enda bra sedan jag flyttade hit upp till Örebro. Jag har nästan bara han.. hade det inte varit för han så hade jag gett upp och flippat för länge sedan.
- Niklas är det finaste och dyrbaraste jag har.
That's the truth, tro det eller ej. 
så det så! Puss på honom

" Love is a many splendid thing. Love lifts us up where we belong, all you need is love!"
citat ur Moulin Rouge, en av dom bästa/sorgligaste filmerna jag sett.


Dagens låt: Espen Lind (på gitarr) Askil Holm, Alejandro Fuentes, Kurt Nilsen- Halleluja 
Länken till klippet;  http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Kommentarer
Postat av: Juju

Åh vilken skön låt!

Jo tack, allt är bra här, hoppas på detsamma =)

2008-04-10 @ 08:57:34
URL: http://shesmiles.blogg.se
Postat av: Maria

GRATTIS! Tankte bara saga att du vann min bloggtavling som du anmalde dig till for nan vecka sen. Du far valja vilken av de 2 designerna du vill ha. Maila ([email protected]) svaret pa vilken design du vill ha tillsammans med de bilder du vill ha insatta i headern + namnet pa din blogg!Du kan byta bakrundsfarg ocksa om du vill sa den passar in din blogg battre!

Grattis!

2008-04-10 @ 10:34:23
URL: http://mariaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0