Shopping-sugen

Ni anar inte hur shopping-sugen jag är. Vill ha nya, fräscha kläder att trippa runt i. Och en jacka hade inte vart fel eftersom jag inte har någon annan än min vinterjacka just nu. VINTERJACKA liksom.. det är faktist vår nu. Hade det inte vart för att min syster har min skinnjacka hemma hos sig så hade jag gått med den nu. Dessvärre har jag erbjudit henne att köpa den billigare av mig, ynka 800:- för jag tänkte faktist köpa en ny, fin skinnjacka. Jag borde göra mig av med mer kläder och prylar egentligen. Har så mycket som inte vart till nytta för mig. Onödiga utgifter må' jag säga. Men jag är nog inte den enda som känner igen mig i detta problem.
Vill även klippa mig och färga håret, kanske köpa nytt löshår med men min ekonomi tillåter det inte alltför ofta. Kunde inte bara allt komma gratis på löpandeband? Haha, det hade vart soft. Funderar på om jag skulle göra någon tävling eller något annat småkul här. Får se hur det blir med detta i senare dar. =)




Dagens låt: Holiday Parade - Make it count

Absolut
en av mina favoritlåtar just nu. Man får en somrig, glad känsla av låten.. och det kan ju behövas under sådanna här trista vårdagar när vädret är mulet och det känns småkyligt ute i luften. Så nu ska jag sitta här och sjunga med i låten och bara längta till dem varma, soliga sommarlovsdagarna som väntar. Enjoy!


488160-7



Kommentarer
Postat av: Juju

Vilken fin bild! =)

2008-04-09 @ 11:11:22
URL: http://shesmiles.blogg.se
Postat av: frida

åh så kul att shoppa. Viill oxkså ha en skinnjacka:P

2008-04-11 @ 21:39:05
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0