Cruising

Heyy!

Var på cruising i Vansbro i helgen (Lördag). Det var faktist riktigt kul :) Kollade på en tävling där kallad "burn out", vilket gick ut på att bilar skulle jaa.. slita ut sina däck genom att typ drifta, sladda osv. Sen tog jag och Niklas en omskakande tur på båtbrygga x) haha, shit. Läskigt!

Niklas lyckades tappa sina pilotbrillor ner i älven när vi skulle springa över en bro till hans kusin som hälsade på från Stockholm. Haha. jag orkar inte berätta allt men det var riktigt trevligt förutom när det började brinna bakom Lokstallet.. Nån hade antagligen tänt på där så det brann en del.. men det slutade lyckligt i varje fall. Men detta var droppen för Niklas och hans mamma kom och hämtade oss. Vi kom hem tidigt, typ 10 eller ngt på kvällen. Jag hade lätt kunnat vara ute hela natten!


Men men.. Jag funderar på att sätta mig och sola lite på balkongen. Hatar att ligga still men jag är trött så kan ju sova + få sol. Det vore ju inte så dumt. No no, så får det nog bli.


I över morgon är det sommarlov!! <3 Happiness förfan. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0