Förhållande är så jobbiga.

Jag har sagt till Niklas, ehm, min kille/föredetta? vet ej själv.. att jag tappat känslor osv, ni behöver ju inte veta alla detaljer så som varför och så. Men han har sårat mig, visst det kan jag erkänna och jag har varit alldeles för snäll mot honom. Det är inte okej! Första månaden var jätte bra, kände verkligen att han tyckte att jag var något extra men nu för tiden känner jag inte det mer. Han har visat en annan sida för mig som jag inte trodde fanns. Känns verkligen jobbigt nu, jag älskar honom men jag tror tyvärr inte att det är på samma sätt som han säger att han älskar mig. Jag vill alltid ha han som en bra vän i mitt liv men dessvärre tror jag inte på att vi ska ha något förhållande mer.

Trodde aldrig att det skulle komma från mig, men here it is! Det är inte det jag vill, men det är så jag känner. Jag tror, nästan vet att det blir bättre såhär. Vet bara inte hur jag ska säga det till honom isåfall.
Vill inte såra honom, för jag bryr mig om han, och han är förjävla fin på många sätt precis som att han har dåliga sidor. Just like me.. that's the way.


Så nu ska jag tänka igenom allt några extra gånger och nej, jag är inte perfekt. Jag vet-


Puss alla, hoppa ni har en skön sommardag. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0