Onsdag 26 mars

Idag har jag vart lite små sur och hängig, speciellt inför sista lektionen i skolan. Jag hade elevensval (bild) och satt för mig själv, kände mig lite ensam men det är bara att stå ut med eftersom jag inte känner så många på min nya skola. Har faktist bara gått där i 3 månader, bott här i 3 månader.. hos pappa. Ibland undrar jag om det var ett nödvändigt val, känns likadant som innan fast på ett annat sätt. Men jag är bra på att ignorera det så det ska jag fortsätta med, haha. Köpte byxorna jag längtat efter också! Har ju jagat dem sen efter nyår men varje gång jag försökt slå till så har dom antingen inte funnits i min storlek eller ens anlänt till affären och får jag tillägga så hade jag turen med mig, affären hade fått in byxorna i min storlek fast butiksbiträdet sagt att dem inte skulle få in de igen. Lyckan är total och jag slog till! Längtar tills jag får använda dem, jag erkänner. :)


image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0