happiness

Woho, ni anar inte hur glad jag är idag. När jag kom hem idag fann jag ett brev från Elector på köksbordet - till mig. Trodde först att det skulle vara något dåligt men har jag tur så får jag en reservplats på ROCKGYMNASTIET! Hoppas att folk tackar nej så jag kan få komma in. Hoppas, hoppas hoppas (lite ond får man allt vara.) :) Inte nog med det så vann jag en headover design av MariaofSweden , tack så hemskt mycket! Det behövs eftersom jag inte kan något om bloggen typ.. plus att solen har tittat fram på en nästan klarblå himmel nu! Kan det bli bättre idag? Nästan inte.. nu fattas det bra vad jag ska hitta på i helgen? Jag ville helst åka ner till min familj och mina vänner i Borås. Men jag kan inte :( Mamma har inga pengar och ja, pappa vill inte betala. Tragiskt eftersom jag inte träffat mamma på 3 månader.

Så ni får gärna komma med förslag på vad jag kan göra i helgen ! :)
Nu måste jag plugga, suck suck*


Dagens låt: Papa roach - Getting away with murder

Har bara en kommentar om denna låten och det är - DEN ÄR GRYMMT SKÖN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0