Inget gymnasium för mig inte?

Jaha. Nu lär ju inte jag komma in på något gymnasium :/ Fick nyss reda på att jag har IG-varning i idrott. Räcker med att jag har IG i matten och spanskan. Som det ser ut nu har jag bara 145 poäng. Jag försöker verkligen så gott det går och så mycket jag bara orkar men det verkar inte räcka till och dom har inte försökt hjälpa mig på något sätt hittills heller. Jag tycker verkligen att det är kasst. Jag klarar faktist inte av mer nu. Det senaste året har varit alldeles för påfrestande. Nu har jag verkligen inte lust att gå till skolan.. usch' får rysningar bara tanken av det.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej :) Hehe vad söt du är, ja du klarade iaf att kommentera. Vad är det du vill göra? Om du vill ha bilder osv i headern måste du göra eller välja vilken bild du vill ha, man kan göra egna i photoshop, sen när du har en bild som passar in så måste du publicera den och ta url adressen, den adressen lägger du in under #header i din stilmall efter background;

Tror du att du förstår? :)
Alltså,
background; #FFFFFF url(koden du tog från din bild) no-repeat

lycka till :)

2008-04-03 @ 07:03:22
URL: http://naztysbunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0