LIVING THE DREAM

Hallå alla människor :)
Hänt lite saker den senaste veckan, bland annat så har jag färgat mitt hår.. slingat två och helfärgning en gång med blondt.. hm, mitt hår är fortfarande gult. HELLO, MISS CARROT!  Fick det som ett infall i förrgår bara, att haka på den så kallade "ljusa-trenden" . Tanken bubblade upp som en snigel i min hjärna och jag nästan sprang till affären för att köpa 2 förpackningar med slingmedel + hårspray (har saknat). Emilia i min klass tvingades sedan med hem till mig för att slinga mitt hår från 7 till 11 på kvällen. Andra gången med slingor så sköljde jag ur det för tidigt så när jag vaknade the next morning så var det typ banangult, rutten banan på vissa ställen till och med! Stannade faktist hemma från skolan och sprang sedan till affären med solglasögon för att köpa helblondering till mitt hår. Men även denna gång sköljde jag ur det för tidigt eftersom Natha sa att håret kunde "börja brinna", så jag blev skit skraj och sprang till duschen efter bara 15-20 minuter. Haha, så det blev inte så mycket bättre. SÅ om någon har något silvershampoo som inte används som antingen kan säljas billigt eller skänkas bort så hör av dig! Ni ser ju bara hur hemskt det är på bilden nedan. HJÄLP!

 
Nu ska jag ut och fortsätta sola :)     LIVING THE DREAM!

488160-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0