prover på mineralsmink


Igår var jag med Emilia och Olivia. Vi flummade la runt lite och hade det trevligt. :) Första helgen på ett bra tag som jag är hemma istället för att vara med min pojkvän Niklas. Men jag klarade det galant förutom att jag var lite småsur eftersom han var ute och festade. Men det får man faktist vara!
Jag sov över hos Olivia och jag måste erkänna att jag hade lite hemlängtan. Haha, herregud det skulle la jag växt ifrån när jag var yngre men icke. Och apropå ingenting så fick jag för en stund ett samtal från en dam som sa att jag kommer få hem GRATIS mineralsmink (prover) på måndag. Hon var jätte trevlig och glad.. och jag blev glad kan jag säga er. Generösa folk finns alltså. När jag testat mineralsminket så ska jag skriva en recencion om sminket så håll utkik! Ne nu ska jag och Olivia dra oss iväg on the bike till ica och köpa frukost. Heeeeey!

Kommentarer
Postat av: frida

Svar; usch det är verkligen jobbigt , speciellt när de är så unga :( samma sak hände mig för ett halv år sedan :( En klasskompis gick bort.. känns fortfarande overkligt.

Hare bra

2008-04-12 @ 13:02:21
URL: http://friidaf.blogg.se
Postat av: Marielle

(svar) tack så mycket, visst var de snygga?:) är riktigt nöjd med london shoppingen.

2008-04-13 @ 13:35:49
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0