Vår,vår,vår!

Härligt väder ute idag! I varje fall här i Örebro. Och jag har faktist suttit på min balkong i minst en halvtimma innan idag, och försökt få lite färg. Tror inte det syns något men man kan ju alltid försöka. Nu är våren här på riktigt, skönt.
Funderar på vad jag ska göra nu ikväll, antar att jag ska plugga lite och kanske kolla igenom vad jag har i min garderob. JAG HITTAR ALDRIG NÅGOT SNYGGT! Fy på det alltså! Vill shoppa men min månadspeng kommer gå åt till resan hem och från min kille. Men de är det värt även om jag gärna hade shoppat.

 Glöm inte kolla på Sverige pussas och kramas på kanal 5 idag! Det är störtskönt, jag lovar. Haha.. min humor det.
See ya :)


Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar - Tävla och Vinn!

Svar: Hej! För att få tag i en sponsor är det bästa att kontakta ett företag själv, på ett snyggt sätt. Det är enbart när man har en större blogg som företag kontaktar en, har man en liten blogg får man jobba för det själv. =)

MVH Tina - Bloggtävlingar

2008-04-17 @ 16:52:20
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0