Länge sedan nu..

Länge sedan jag skrev på min blogg. Herrejösses.
Lite mer än halva sommarlovet har ju hunnit gå redan & jag har hunnit flytta tillbaka till Borås, fixat studentlägenhet i Örebro efter sommaren, festat en hel del, fått en ny katt & bli singel. Inte minst träffat en del nya kompisar, vilket uppskattas redigt bra!

Förövrigt har jag festat typ i 3 veckor utom kanske 6-7 dar.. känner mig seg, så idag är det ensamhemma-kväll. Tråkigt men nödvändigt om jag säger så.
Erkänner även att jag även har blivit lite förtjust i en kille, har alltid tyckt att han ser bra ut osv men ja, vi får la se hur dte går med den saken
.

Kommentarer
Postat av: Linna

hoppas du har det bra :)

2008-10-02 @ 23:40:54
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0