Klassdag

Hallå alla!

Idag har det varit en nice nice nice, väldigt nice dag! Hjärta det'
Dagen började med att jag gick upp 10 över 7 och fixade det jag behövde för dagen, drog med mig en handduk med.. och den kom faktist till användning. Jag som brukar vara en sån badkruka ;D Stolt är jag i varje fall.
Halv 9 träffade jag & Emilia resten av klassen, och det bar av till Ånnaboda.. Alla med cykel.
Det tog fan hundra år! Dog lite, vägen dit speciellt eftersom det bara var tråkiga grusvägar och uppförsbackar. Usch inget plus precis. Efter 2 timmar var vi i alla fall framme.. Jag och Emilia. Ohoho, tro det eller ej men vi var först på plats i klassen. Jag badade och smörjde in mig med solskyddsfaktor. Låg dock inte still då jag hatar att sola, så tråkigt. Brände mig på näsan och lite på axlarna, så jag ska överdosera lite after-sun senare. <3

Funderar skarpt på att dra till skytteparken som resten av klassen ska ikväll men jag vet inte om jag orkar. Känner mig lite trött och har ont i huvudet så det kanske blir bäst till att stanna hemma och dricka vatten hela kvällen?
Jaja, får la se om det bär av eller inte.

Have a nice evening! (=
Puss alla





Uppdatering 20:20

Ohh noo, jag måste diska & det kommer ta typ minst en timma. Hela köket är fullt med disk som vanligt.
Varför måste alla äta som hungriga svin under mina diskdagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0