Pepp på allt

Tjoho gott folk ;D
Jag är pepp på marknadsafton som är här i stan nu. Det är inte riktigt en vanlig marknad, man kan säga att affärerna "flyttar" ut på gatorna och säljer massa billigt stuff + rea eller rabatt osv. Super bra! eller hur..
Så jag ska iaf köpa ett jävligt snyggt linne som jag har spanat in ifrån Wear it! Ge mig liksom <3 Linnet kostar bara 99 kr och det är ju ett plus att det är så billigt. Det gillar vi (=

Jag ska bara äta, sen ska jag bege mig ut på gator och torg med bror min. Och tacka min älskling som lånade ut money till mig. Haha, aa, jag lär ju få bjussa tillbaka. Modevisning med nya stuffs sen kanske`? haha, antar det. Hjärta älsklingen, så puttenuttig.


En till sak som gör mig pepp är att jag har kompledigt imorron och på fredag är det Sveriges Nationaldag. Ska åka till Älskling och mysa och bara ha det nice as hell, hela långa helgen. Hoppas det blir super fint väder för då ska jag kanske bada.. fast jag är rädd för fiskar. Men hallå?! I don't care, måste ju leva livet.

HEYYYY och puss alla




_________________________________
Uppdatering 23:52


Hey everyone! Jag är svintrött nu, vill bara slänga mig i sängen och somna. Men icke, måste borsta tänderna, plocka undan stuffs, dricka ngt och tvätta bort sminket innan jag kan sova. Det är vid sånna här stunder man ångrar sminket, haha. Det är ju bara så tråkigt att stå och gnugga tvål i ansiktet.

Jag var ju som sagt på marknadsafton innan ikväll och jag köpte inte direkt några såkallade fynd. Gick mest in i butikerna och jag köpte en hårborste, ett linne, en concealer (Foundation stick) och en rouge. Värt det faktist (: Sen så åkte jag, Emilia & Ardi karusell. Garv på den. + att jag kastade en pil & vann en nalle till Niklas. En blå apa, toppen. Hihi, tummen upp*   Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0