Sommarlov

HA, nu har jag fått sommarlov. Happiness!

Skolavslutningen gick bra, vi va i Nikolaikyrkan från klockan 12.00 till ca 15.00.
Alla nior fick gå fram klassvis och ta emot sina betyg. Mot slutet av det så var det en tjej som ramlade med sina klackskor, pinsamt. Tur att det gick bra i varje fall. Ha ha, taskig jag känner mig.. men det såg rätt så kul ut faktist. Min klasskamrat berättade att denna tjej även hade ramlat av scenen under en karaoketävling hon var med på. Hm, ramlar kanske av nervositet? Ja ja, som sagt så var väl alla glada att det gick bra ändå.

Angående mina betyg så höjde jag dem faktist lite. Visst, jag har inte toppbetyg men wtf blir glad över det jag fick. Trodde ju att allting var kört. Jag klarade matten och det var mitt mål sådeså!
Jag fick ett IG i spanska, vilket var skit samma, 4 VG och resten G. Jag är faktist nöjd med tanke på allt som hänt under åttan och nian + att jag bytte skola i nian och shit. Jag måste faktist erkänna att det inte vart lätt alls, jag tycker inte synd om mig eller något.. men så är det. Avklarat nu SO GOODBYE Högstadiet, Hello sommarlov <3
Jag ska dessutom ta friår nu. Känns som att jag behöver det.. kanske kan jobba vissa dar och vara lediga andra dar, ta det lungt, bearbeta things. Allting kommer ordna sig :)


SOMMARLOV <3

Puss alla

Kommentarer
Postat av: Carro

vart har du köpt

den söööta klänningen? (:

2008-06-12 @ 18:15:06
URL: http://carolinewangson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0