rundtur på stan

Jag kom hem nyss ifrån en shoppingtur med Nathalie (min plastsyster) här i stan. Visserligen var det inte jag som shoppade, snarare hon men det var värt att gå med henne på en runda.. jag menar hellre en sväng på stan inräknat med att jag dregglar efter kläder/prylar jag vill ha än att jag sitter själv här hemma och kollar på när klockan tickar. :) Och om ni vill veta så är det underbart vårväder nu. Molnfri himmel och snön tinar återigen bort.. det får mig på riktigt bra humör vill jag säga. Så nu håller jag tummarna för att snön ska smälta bort drastiskt så kanske, kanske jag kan gå med mina nya skor som jag köpte förra månaden. Svarta klackskor från Wedins. Men eftersom jag inte är så mycket för att gå med klackskor dagarna i ända så vet jag inte om jag vågar gå ut en sväng med dom, jag kanske ramlar? Får öva lite här hemma först, haha.     



488160-3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0