Good night sweetheart, it's time to go



Jadu allesammans, här ligger jag.. i min säng med bärbara datorn. Jag borde egentligen sova nu med tanke på hur flummig jag var för circa en timma sedan så lär jag inte vara piggare nu, men pallar inte än. Fy på mig! Snackade nyss med älskling som alltid tvingas ringa & säga gonatt till mig för annars kan jag inte sova. Haha, jo tack, jag är som en liten 3-åring men det bryr jag mig inte om.  JAG ÄR COOL. haha, cool_girl92 .
Jag ska åka till Älskling i helgen också, träffade inte han förra helgen för ingen av oss hade pengar, tur nog ringde min mamma mig näör hoppet var ute för att träffas denna helg med & sa att hon fått pengar och skulle sätta in 750 kr på mitt kort. Ihih, jag dog lite. Så imorron blir det nog till att köpa något fint linne, är så trött på alla mina kläder även om jag har en hel del nytt. Att man aldrig blir nöjd!

Min moster ringde även mig ikväll och sa att hon skulle sätta in pengar till mig imorron, jag känner mig som värsta snyltaren fast nej, nej det är inte så att jag bett dom göra det. Så lite stolthet kan jag ändå ha + känna mig lite happy. Oja, det kan ni ge er på. SHOPPA <3 + Älsklingen. Ohoh

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0