Låt bli mig, usch

Asså jag flippar verkligen ur snart. Jag är hos min kille fortfarande.. Pallade inte att åka hem för jag mår riktigt dåligt, då menar jag inte typ feber, förkylning osv, nej, jag menar psykiskt. Ibland orkar man inte sitta i ett klassrum med massa ungdomar som tror dom är något, samtidigt som hjärnan snurrar i högvarv utan att man förstår eller klarar av någonting. Jag är så irriterad nu också eftersom det visade sig att min lärare står och kollar vad jag skriver till min klasskamrat på msn, bara för att kolla vad jag gör osv. Kan inte folk bara sluta göra saker värre. Jag har ångest, är stressad över minsta lilla och jag vill inte ha massa jobbiga människor som inte har nån respekt, efter mig. Hur svårt är det att bara låta bli? Och sluta leta fel och brister hela tiden.

Usch, jag är så lack.
Ska gå & duscha nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0