natti

HEY EVERYONE!

Idag har det varit super najs väder, like it! Så jag solade lite och sen gick jag och Natha en promenad, båda iklädda en tunika och shorts + solglasögon. ;) Dedu, sommar snart & det känns!    Saknar älskling hur mycket som helst med, jobbigt. Det kom helt plötsligt, den där känslan när man saknar någon så mycket att det gör ont. Fy på den. Jag ska inte träffa han i helgen så jag måste hålla ut minst en vecka till & hoppas på att jag lyckas trolla fram lite tåg-money till nästa helg. Så frågan är vad jag ska hitta på i helgen så jag kan glömma att det är en hel vecka kvar.

Men nu ska jag dra och borsta tänderna.
Natti natti :)

image12
Finaste bilden ever. äsch, who cares som jag brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0